19 березня 2014

проведення семінару - практикуму

19 березня 2014 року в Новопавлівській ЗШ І-ІІ ст. відбувся районний семінар – практикум вчителів історії за темою: «Використання інтеграційного компоненту в технології критичного мислення на уроках правознавства »
            Завданням семінару було підвищення фахового рівня вчителів історії з питань використання технології критичного мислення саме на уроках правознавства; залучення педагогів до активного впровадження даної технології на своїх уроках.

  На початку роботи семінару директор школи Бершадська В.А. розповіла цікаву захоплюючу історію заснування Новопавлівської ЗШ І-ІІст., виокреслила перспективи та плани на майбутнє.
Далі вчителі історії змогли відвідати відкритий урок з правознавства у 9-му класі на тему «Право на працю для неповнолітніх», який підготувала і  провела вчитель історії навчального закладу Кожухар Лариса Миколаївна. Під час уроку було використано різні форми і методи роботи з учнями. Школярі знайомилися з нормативно – правовою базою з даного питання, опрацьовували витяги з Кодексу законів про працю, аналізували життєві ситуації, розв’язували юридичні задачі.
Крім того, урок був збагачений демонстрацією фрагменту художнього кінофільму «Попелюшка», за допомогою якого вчитель вдало підвела учнів до вивчення нової теми.
Після уроку вчителі історії проаналізували відвіданий урок та провели діалог «Сучасний урок правознавства: проблеми, пошуки, перспективи»
З великою відповідальністю та духом патріотизму до своєї школи учні та педагогічний колектив закладу підготували та продемонстрували присутнім виховний захід «Лийся дзвінко, українська пісне»
На закінчення семінару, беручи до уваги неодноразові звернення вчителів щодо проблемних ситуацій під час атестації, методист РМК Паливода О.Л. наголосила на  деяких теоретичних та практичних аспектах  атестації педагогічних працівників. Всім присутнім було надано «Пам’ятки вчителям, що атестуються», в яких зазначені права та обов’язки педагогічних працівників під час атестації.



Немає коментарів:

Дописати коментар