Шановні
колеги!
Секційне
засідання вчителів історії відбудеться 26 серпня 2015 року на базі Маловисківської
гімназії. Початок роботи в 9.00
В рамках секційного засідання проходитиме круглий
стіл:
«Зміст та державні вимоги щодо викладання освітньої галузі
«Суспільствознавство» в умовах нового Державного стандарту»
Питання для обговорення
:
§
Теоретичні
засади шкільного курсу історії України
§
Уроки вступного та підсумкового узагальнення в новій
програмі з історії
§
Особливості змісту та методики нових підручників з
історії України та всесвітньої історії для 7 класу
§
Практичні заняття в системі історичної освіти основної
школи
§
Методичні засади опрацювання пам’яток архітектури та
образотворчого мистецтва на уроках історії з метою підготовки до ЗНО
§
Моделювання ситуативних вправ на уроках правознавства
Для участі в
засіданні круглого столу рекомендуємо опрацювати методичну літературу, яка є в
наявності в методичному кабінеті відділу освіти
-
Баханов Костянтин «Теоретичні засади шкільного курсу
історії України // Історія і суспільствознавство в школах України: теорія та
методика навчання. – 2015. - № 1-2. – С. 12, №3.-С.6.
-
В.Власов Новий підручник з історії України для 7 класу:
нове прочитання традиційного змісту // Історія і суспільствознавство в школах
України: теорія та методика навчання. – 2015. - № 3. – С. 21
-
Желіба О. Урок історії: спроба відповіді на виклики
сьогодення
/ О.Желіба // Історія в рідній школі. - 2015, - № 4.
– С. 15.
-
Кульчицький С. Сучасна історія України: що треба знати
одинадцятикласникам про події останнього року в Україні. Актуальне інтерв’ю /
С. Кульчицький // Історія і суспільствознавство в школах України: теорія та
методика навчання. – 2015. - № 1-2. – С. 2-12.
-
Малієнко Ю. Становлення середньовічної Європи /
Ю.Малієнко // Історія і
суспільствознавство в школах України: теорія та методика навчання. – 2015. - №
3. – С. 31-39.
-
Малієнко Ю. Сучасна наука про проблеми середньовічної
України (Зауваги провідних українських істориків) / Ю.Малієнко // Історія і
суспільствознавство в школах України: теорія та методика навчання. – 2015. - №
1-2. – С. 34-39.
-
Пометун О. Як ефективно організувати кооперативне
навчання учнів на уроках / О. Пометун // Історія і суспільствознавство в школах
України: теорія та методика навчання. – 2015. - № 3. – С. 2-6.
-
Пометун О. Нове у підручникотворенні, або як не
помилитися, обираючи підручник з історії // Історія і суспільствознавство в
школах України: теорія та методика навчання. – 2015. - № 3. – С. 17
-
Пишко О. Розв’язання правових ситуацій на уроках з
практичного курсу правознавства в 9-му класі /О.Пишко // Історія і
суспільствознавство в школах України: теорія та методика навчання. – 2014. - №
1-2. С. 39-41.
-
Пишко О. Роль інтеракції у формуванні правової
компетентності дев’ятикласників на уроках практичного курсу правознавства /О.Пишко / /Історія і
суспільствознавство в школах України: теорія та методика навчання. – 2014. - №
3. С.34-38.
-
Данилевська О. Елементи тоталітарної мови в українських
підручниках з історії періоду незалежності /О.Данилевська //Історія і
суспільствознавство в школах України: теорія та методика навчання. - 2014. - № 12. С. 38-46.
Власов В.С. Ще раз про пам’ятки
архітектури та образотворчого мистецтва з історії України, обов’язкові для
розпізнавання учнями: змістовий компонент // Історія і суспільствознавство в
школах України: теорія та методика навчання. - 2013. - № 9.
Бандровський О.Г. Давньогрецький
поліс. Із циклу «Найважливіші теми з античної історії в 6 класі» // Історія і
суспільствознавство в школах України: теорія та методика навчання. - 2014. - № 4.
Пометун О.І. Формування предметної
компетентності учнів у процесі навчання історії в основній школі // Історія і
суспільствознавство в школах України: теорія та методика навчання. - 2014. - № 4.
Немає коментарів:
Дописати коментар