25 серпня 2015

ОГОЛОШЕННЯ

Шановні колеги!
Секційне засідання вчителів історії відбудеться 26 серпня 2015 року на базі Маловисківської гімназії. Початок роботи в 9.00

В рамках секційного засідання проходитиме круглий стіл:
«Зміст та державні вимоги щодо викладання освітньої галузі «Суспільствознавство» в умовах нового Державного стандарту»

Питання для обговорення :

§        Теоретичні засади шкільного курсу історії України
§        Уроки вступного та підсумкового узагальнення в новій програмі з історії
§        Особливості змісту та методики нових підручників з історії України та всесвітньої історії для 7 класу
§        Практичні заняття в системі історичної освіти основної школи
§        Методичні засади опрацювання пам’яток архітектури та образотворчого мистецтва на уроках історії з метою підготовки до ЗНО
§        Моделювання ситуативних вправ на уроках правознавства


Для участі в засіданні круглого столу рекомендуємо опрацювати методичну літературу, яка є в наявності в методичному кабінеті відділу освіти

-                     Баханов Костянтин «Теоретичні засади шкільного курсу історії України // Історія і суспільствознавство в школах України: теорія та методика навчання. – 2015. - № 1-2. – С. 12, №3.-С.6.

-                     В.Власов Новий підручник з історії України для 7 класу: нове прочитання традиційного змісту // Історія і суспільствознавство в школах України: теорія та методика навчання. – 2015. - № 3. – С. 21
-                     Желіба О. Урок історії: спроба відповіді на виклики сьогодення
/ О.Желіба // Історія в рідній школі. - 2015, - № 4. – С. 15.
-                     Кульчицький С. Сучасна історія України: що треба знати одинадцятикласникам про події останнього року в Україні. Актуальне інтерв’ю / С. Кульчицький // Історія і суспільствознавство в школах України: теорія та методика навчання. – 2015. - № 1-2. – С. 2-12.
-                     Малієнко Ю. Становлення середньовічної Європи / Ю.Малієнко                  // Історія і суспільствознавство в школах України: теорія та методика навчання. – 2015. - № 3. – С. 31-39.
-                     Малієнко Ю. Сучасна наука про проблеми середньовічної України (Зауваги провідних українських істориків) / Ю.Малієнко // Історія і суспільствознавство в школах України: теорія та методика навчання. – 2015. - № 1-2. – С. 34-39.
-                     Пометун О. Як ефективно організувати кооперативне навчання учнів на уроках / О. Пометун // Історія і суспільствознавство в школах України: теорія та методика навчання. – 2015. - № 3. – С. 2-6.
-                     Пометун О. Нове у підручникотворенні, або як не помилитися, обираючи підручник з історії // Історія і суспільствознавство в школах України: теорія та методика навчання. – 2015. - № 3. – С. 17
-                     Пишко О. Розв’язання правових ситуацій на уроках з практичного курсу правознавства в 9-му класі /О.Пишко // Історія і суспільствознавство в школах України: теорія та методика навчання. – 2014. - № 1-2. С. 39-41.
-                     Пишко О. Роль інтеракції у формуванні правової компетентності дев’ятикласників на уроках практичного курсу правознавства                   /О.Пишко / /Історія і суспільствознавство в школах України: теорія та методика навчання. – 2014. - № 3. С.34-38.
-                     Данилевська О. Елементи тоталітарної мови в українських підручниках з історії періоду незалежності /О.Данилевська //Історія і суспільствознавство в школах України: теорія та методика навчання. -  2014. - № 12. С. 38-46.
    Власов В.С. Ще раз про пам’ятки архітектури та образотворчого мистецтва з історії України, обов’язкові для розпізнавання учнями: змістовий компонент // Історія і суспільствознавство в школах України: теорія та методика навчання. - 2013. - № 9.
    Бандровський О.Г. Давньогрецький поліс. Із циклу «Найважливіші теми з античної історії в 6 класі» // Історія і суспільствознавство в школах України: теорія та методика навчання. - 2014. - № 4.
    Пометун О.І. Формування предметної компетентності учнів у процесі навчання історії в основній школі // Історія і суспільствознавство в школах України: теорія та методика навчання. - 2014. - № 4.


Немає коментарів:

Дописати коментар