Схилилась
до води верба,
На
березі старенька хатка,
Церковним
дзвоном зустріча
Село
привітне—Лозуватка.
Пісні
вечірні солов'я,
Садок
вишневий, рута, м'ята,
Немов
намисто одягла
Весняним
ранком Лозуватка.
Зимові ранки, сніг рипучий,
Кутя, щедрівка, коляда,
У сніжних сутінках привітно
Вас Лозуватка зустріча.
Цими привітними рядками, написаними директором Т.Ємельяненко, 19
грудня 2012р. педагогічний колектив Лозуватської ЗШ І-ІІ ст. гостинно приймав
вчителів історії для проведення районного семінару. На початку семінару
заступник директора з навчально – виховної роботи цього навчального закладу
Межова М.І. ознайомила присутніх з традиціями та історією Лозуватської ЗШ І-ІІ ст.,
а директор школи Ємельяненко Т.А. виокреслила перспективи та плани розвитку закладу
на майбутнє.
Тема семінару «Застосування міжпредметних зв’язків
як важливого чинника у формуванні учнівських компетентностей» вибрана
невипадково, адже у малокомплектній школі вчитель змушений викладати кілька
предметів. В процесі роботи учасники семінару змогли обговорити ряд теоретичних
питань, зокрема, результати проведення І та ІІ етапів олімпіади з історії та
правознавства, основні аспекти викладання курсу історії в 2012-2013н.р. та
спланувати роботу на наступний семестр. Далі вчителі історії відвідали
інтегрований урок всесвітньої історії в 6 кл. на тему: «Природа і населення
Стародавньої Греції», підготовлений Ємельяненко Т.А. Урок проведений відповідно
проблеми районного семінару та відзначався вдало вибраними формами роботи. Учні
працювали з історичними джерелами, роздатковим матеріалом, переглянули
відеофрагменти про природу Греції, заповнювали таблицю.
Допомогали
в проведенні уроку вчитель географії Шевченко Б.П. та вчитель музики В.В.
Шутак.
Позакласний захід «Від джерел до вершин», до проведення
якого долучився весь дружній колектив цього закладу високо був оцінений
вчителями історії. Учасники семінару під час обговорення відзначили, що семінар
пройшов на належному рівні, в теплій, по – сімейному затишній атмосфері.
Немає коментарів:
Дописати коментар