22 листопада 2013

Навчайте молодь, як думати, а не що думати.
                                                  С.Шугарман


Однією з форм методичної роботи з вчителями історії Маловисківського району є школа педагога початківця з проблеми «Організація системи методичної роботи, спрямованої на підготовку молодого вчителя до педагогічної діяльності». ШПП створена в 2009 році з метою надання допомоги вчителям історії щодо методики викладання, ведення шкільної документації та сприяння професійному становленню молодого педагога.

Заняття у школі, як правило, проводяться у вигляді традиційних так і нетрадиційних форм: ділових ігор, психологічних тренінгів, розв’язання педагогічних ситуацій, відвідування та обговорення уроків у досвідчених колег.
Відповідно плану роботи районного методичного об'єднання вчителів історії 20 листопада 2013 року на базі Смолінської ЗШ №1 І-ІІІ ст. проходило чергове засідання школи педагога початківця з теми «Адаптація молодого вчителя до педагогічної діяльності у загальноосвітньому навчальному закладі». Саме в цьому закладі 4 рік працює вчителем історії – Єрко Катерина Олександрівна. Попри молодий вік та невеликий стаж роботи цей вчитель вже сформував власну систему викладання історії, має певні особисті досягнення та результати своїх вихованців.
 В засіданні брали участь: методист НРМК Паливода О.Л., керівник РМО Мазур О.М. та вчителі історії Злинської ЗШ №1 І-ІІІ ст. Романюков С.М., Якимівської ЗШ І-ІІІ ст. Лисяк М.В. та Мартинов О.Б, Маловисківської ЗШ №4 І-ІІІ ст. Кравець О.Ю., Оникіївської ЗШ І-ІІІ ст. Прилипко Л.В.., Хмелівської ЗШ І-ІІ ст. Майдебура С.В.
На початку роботи засідання молоді вчителі заповнили аркуш самооцінки, в якому з'ясовувалися “плюси” та “мінуси” їхньої педагогічної діяльності. Далі присутні вчителі відвідали урок історії в 6 класі на тему: «Кіммерійці та скіфи на території України», проведення якого, в процесі активного обговорення, високо оцінили колеги Катерини Олександрівни. З метою перевірки домашнього завдання вчитель запланувала і провела з учнями їх улюблену гру «Тарілка питань». Весь урок супроводжувався цікавими історичними повідомленнями, використовувалася наочність та карта, прослідковувалася робота з підручником.
Мотивація до навчання здійснювалася шляхом власного переконання вчителя, а також при допомозі розповіді вчителем притчі про необхідність здобування знань. Як випереджаюче завдання учні підготували інсценізацію епізоду з скіфо – перських воєн та цікаві повідомлення про скіфів. Для релаксації та підведення підсумків уроку вчителька організувала з учнями гру «Оплески». Варто відмітити, що проведення уроку повністю відповідало алгоритму впровадження технології критичного мислення.
Наостанок засідання шляхом проведення анкетування було виявлено запити, побажання, пропозиції молодих вчителів щодо удосконалення роботи методичного об'єднання вчителів історії, надано методичні рекомендації щодо використання технології критичного мислення, а також сплановано роботу школи педагога початківця на наступний навчальний рік. З цікавими враженнями від спілкування з однодумцями, сповнені нових задумів, вирушили педагоги до своїх навчальних закладів, щоб «сіяти добре, розумне, вічне»…


Немає коментарів:

Дописати коментар