04 квітня 2016

ПРОВЕДЕННЯ СЕМІНАРУ - ПРАКТИКУМУ

Відповідно плану роботи районного методичного кабінету 30 березня 2016 року на базі Великовисківської ЗШ І-ІІІ ст. пройшов семінар – практикум вчителів історії. Одним з напрямків роботи сучасного вчителя історії є підготовка учнів до ЗНО, тож тема семінару «Підвищення якості навчально-виховного процесу з метою підготовки учнів до ЗНО» була надзвичайно актуальною. План проведення заходу передбачав теоретичну та практичну частини. На початку семінару аналізувалася робота вчителів історії в віртуальному семінарі (січень 2016 р., Смолінське НВО, Смолінська ЗШ №1 І-ІІІ ст.) з проблеми «Інноваційний підхід в навчально – виховній діяльності вчителя історії», учасникам якого було вручено сертифікати.
Практична частина семінару передбачала проведення та аналіз уроків з елементами підготовки ЗНО. Тож, реалізовуючи завдання семінару вчителі історії відвідали уроки своїх колег з Великовисківської ЗШ І-ІІІ ст.: Балануци Л.Л., Желізняк Г.О., Карачінського А.А.

            Під час обговорення уроку історії України в 8 класі «Місце Івана Мазепи в українському національно – визвольному русі. Хто ж він, Іван Мазепа?» (вч. Желізняк Г.О.) присутні відзначили вдало вибрану форму проведення уроку, гарно виконані учнями випереджаючі завдання, актуальну тему.
Аналізуючи урок в 10 класі (вч. Балануца Л.Л.), при вивченні теми «Громадсько – політичне життя в Україні кінця 20 – х – 30 – х років ХХ ст.) варто відзначити добре продуману структуру уроку, швидкий темп роботи, інформаційну насиченість, вдало організовану роботу з вивчення історичних персоналій, використання тестових завдань, учнівських презентацій.
При вивченні нової теми «Початок громадівського руху наприкінці 50 –х – 60 –х роках ХІХ ст.» на уроці в 9 класі (вч. Карачінський А.А.) присутні вчителі історії мали змогу побачити цікавий, змістовний урок та відзначили його доступність, логічність, вдале поєднання традиційних та інноваційних форм роботи.
 На думку колег, уроки, підготовлені вчителями були проведені на достатньому методичному рівні, з елементами підготовки учнів до ЗНО, що є дуже важливим для старшокласників.
З питання «Удосконалення змісту і структури уроків історії з метою якісної підготовки учнів до ЗНО» ознайомила учасників семінару методист районного методичного кабінету Паливода О.Л., надавши ряд методичних рекомендацій та порад вчителям історії для якісної підготовки учнів до ЗНО. Крім того, аналізувалася характеристика сертифікаційної роботи та програма ЗНО з історії України.
Протягом роботи семінару – практикуму розглядалося також питання: «Про український освітній проект «Жива історія»( доповідач Вергун Р.М.). Вчитель зазначив, що одна з можливостей використання методу усної історії в навчальному закладі – «це трактування великих історичних подій як взаємопов’язаних і аналіз їхнього впливу на життя звичайних людей. Можливість отримати інформацію безпосередньо від учасників і подивитися на ці події з іншої перспективи – дуже цінний досвід. Він веде до усвідомлення того, що світ не чорно – білий, що існує велика кількість точок зору на ті події, які з першого погляду здаються однозначними.»
Наостанок семінару методист районного методичного кабінету Привалова Л.В. провела з учасниками семінару тренінгове заняття «Як якісно підготуватися до ЗНО», вправи якого можуть стати в нагоді одинадцятикласникам для підвищення рівня їх самооцінки, зниження рівня тривожності, сформування навичок саморегуляції в емоційно - напружених ситуаціях, подолання страху, невпевненості, тощо.

Учасники семінару висловлюють щиру вдячність навчальному закладу за змістовне проведення заходу!


фоторепортаж семінару

Немає коментарів:

Дописати коментар